Jimat kerajaan untuk keberuntungan dan kekayaan memperbaiki keadaan kewangan

Terdapat satu perkara yang luar biasa yang dapat anda dengar ulasan hangat dari pemilik yang bersyukur. Ini adalah jimat keberuntungan dan keberuntungan, pembuatannya menggunakan duit syiling yang dicetak pada zaman raja-raja.

jimat imperialis di leher

Bilakah disyorkan untuk membuat dan memperoleh Talian Talian Imperial yang terkenal? Sekiranya anda terganggu oleh serangkaian kegagalan dalam kehidupan peribadi, kewangan dan keluarga anda, jika tidak satu impian dapat direalisasikan, jika anda terus-menerus meminjam dan sukar memberikannya, jimat kekaisaran akan melindungi bidang tenaga anda dengan pasti. Sekiranya anda selalu membawa jimat ini, anda pasti akan terkejut bahawa kehidupan telah bertambah baik dengan cara yang luar biasa. Anda boleh mengetahui mengapa dan bagaimana ini berlaku dalam artikel kami.

Hadiah kepada putera

Bagaimana jimat kerajaan itu wujud? Kisahnya berlaku bahawa pada tahun 1689, putera itu memerlukan pertolongan dalam pertikaian ketenteraan dengan saudara perempuannya sendiri. Dia dibantu oleh seorang sami, diakon biara, di mana putera muda meminta pertolongan. Bhikkhu itu mengambil duit syiling itu dan berdoa sehingga muncul kekuatan misteri di dalamnya, dan kemudian menyampaikan jimat kekaisaran yang dihasilkan kepada raja masa depan, dengan mengatakan bahawa mulai sekarang dia akan selalu ditemani nasib baik, nasib baik dan kemenangan atas musuh mana pun. Seperti diketahui dari sumber sejarah, puteri itu tidak berjaya dalam rampasan kuasa tentera, dan dia dipenjarakan di sebuah biara di bawah pengawasan ketat atas keputusan kerajaan abangnya.

Putera, sebaliknya, menjadi orang terkenal di seluruh dunia dan melakukan perbuatan yang terkenal di seluruh dunia. Kemudian dalam dinasti, setiap pewaris takhta baru menerima jimat peribadi mereka, berdasarkan koin kekaisaran khas.

Permainan halus

Bagaimana kehidupan dapat berubah jika seseorang berjaya menjadi pemilik jimat kerajaan? Potongan unik dengan cepat menggantikan jalur hitam dengan yang putih, dan pemiliknya akan sentiasa bernasib baik mulai sekarang! Bersedia untuk perubahan yang menyenangkan dalam fenomena dan perbuatan seperti:

  • Syarikat;
  • Kerjaya;
  • Loteri;
  • Kewangan;
  • pekerjaan bergaji tinggi.

Anda pasti akan mendapat pekerjaan yang menguntungkan dan mendapat promosi sekiranya anda selalu mempunyai azimat empayar dengan ulasan yang mengesahkan keberkesanannya untuk semua pemilik barang ajaib. Adakah anda bersedia untuk tawaran dan prospek yang menarik? Kemudian pastikan bahawa asas jimat adalah duit syiling kekaisaran. Yang lain tidak akan berkesan.

Di mana mendapatkannya dan bagaimana melakukannya

Untuk memahami apa itu azimat, kebenaran atau perceraian, anda perlu membelinya atau melakukannya dengan baik, dan kemudian pastikan bahawa ulasan pemilik jimat lain adalah benar. Banyak orang melihat bukan sahaja kejayaan mendadak dalam perniagaan, tetapi juga mewujudkan keharmonian dalam keluarga dan kehidupan peribadi.

Jimat empayar boleh dibeli atau dibuat sendiri, tetapi hanya azimat buatan profesional yang membawa pertolongan yang dijamin dari atas.

Ia mesti dilakukan oleh imam atau ahli silap mata yang berpengalaman. Penghasilan azimat sangat bertenaga sehingga pakar tidak dapat menghasilkan lebih dari lima keping sehari, jadi barisan mereka yang ingin memesan jimat cukup besar.

Mereka yang yakin boleh mencuba membuat jimat dengan tangan mereka sendiri. Untuk melakukan ini, anda memerlukan:

  • Cari duit syiling tsaris semasa pemerintahan Peter I atau tsar Rusia yang lain, perkara utama adalah bahawa pencetakan itu berlaku dalam duit syiling kekaisaran.
  • Pastikan bahawa masa yang tepat telah tiba untuk penciptaan azimat - Ahad, hari matahari, ketika ritual magis dan perbuatan rohani yang paling kuat dilakukan.
  • Lindungi diri anda sepenuhnya dari pengaruh luaran. Putuskan sambungan telefon. Hidupkan muzik yang menyenangkan dan nyalakan gereja atau lilin wangi. Atur pemikiran anda dengan teratur dan fokus pada yang positif.
  • Untuk memakai jimat di pergelangan tangan atau leher anda, anda perlu mengebor lubang di dalamnya atau menjahit beg linen kecil di mana jimat empayar akan disimpan. Duit syiling mesti diikat bersilang dengan benang merah.
  • Tunggu bulan purnama dan letakkan koin di tempat merah di ambang tingkap sehingga semua cahaya bulan jatuh di atasnya. Tanya kuasa yang lebih tinggi yang ingin anda capai dengan bantuan azimat.
  • Untuk menggabungkan tenaga anda sendiri dengan jimat, anda perlu meletakkannya di bawah bantal yang dibalut dengan kain sebelum tidur. Ini adalah bagaimana jimat imperial diaktifkan.

Arahan penggunaan

Tidak kira sama ada pemilik membeli jimat kerajaan atau membuatnya sendiri, anda perlu mengetahui cara menggunakan azimat dengan betul.

  • Anda tidak boleh memberitahu sesiapa atau membual tentang jimat Imperial nasib baik dan nasib baik.
  • Agar benda itu tidak kehilangan daya, dilarang memberi jimat untuk dipegang. Lebih baik menyembunyikannya dengan selamat dari mata yang mencolok.
  • Jimat kehilangan kekuatannya dan tidak lagi membawa kebahagiaan ketika diberikan atau didermakan.
  • Jimat empayar dapat diwarisi, tetapi mesti diserahkan terlebih dahulu kepada profesional untuk diproses, supaya yang tidak diingini dari kehidupan pemilik sebelumnya tidak memperlakukan dirinya sendiri.
  • Anda perlu menjaga dan melindungi jimat.
  • Jimat harus disimpan di tempat yang bersih.
  • Jimat empayar perlu dijana oleh tenaga pemiliknya setiap minggu, yang mana anda perlu mengambilnya dan menahannya untuk beberapa lama.
  • Sebaiknya selalu bawa jimat dengan anda.

Fiksyen sains dan realiti

Banyak pemilik jimat mendakwa bahawa azimat imperialis membawa keberuntungan dalam semua aspek. Bagaimana anda boleh memeriksa sama ada ia benar atau palsu?

Ini sangat mudah - anda perlu membaca ulasan pelanggan dan memerintahkan jimat ini untuk anda sendiri untuk mencapai kejayaan dalam hidup, untuk benar-benar menguji kekuatan dan kesan ajaibnya. Sudah tentu, setelah membuat tinjauan ringkas, akan ada keinginan untuk membeli jimat imperial untuk semua ahli keluarga.